صدف
صدف

صدف

مزیت های چت روم

طوفان مغزی
چت روم ها مکانی امن برای کارمندان در کل شرکت برای دیدار و ایده پردازی فراهم می کنند. از آنجا که اتاق های گفتگو بر اساس اطلاعات کاربری محدود می شوند ، فقط کارمندان خاص در اتاق های گفتگوی خاص مجاز هستند. همچنین می توان از اتاق گفتگوی مشاغل عمومی برای تعامل کارکنان در طول روز استفاده کرد.

کارکنانی که با هم روی پروژه ها کار می کنند می توانند در یک اتاق گفتگوی شرکت با یکدیگر دیدار کنند و بدون اینکه هرگز میز کار خود را ترک کنند یا به مکان های مختلف سفر کنند ، در مورد جزئیات صحبت می کنند. کارمندان گاهی اوقات به احتمال زیاد در یک محیط گپ ایده هایی رو در رو مطرح می کنند و ایده پردازی چت را به یک راه حل موثر برای تیم تبدیل می کنند.

کنفرانس مشتری
مشاغل می توانند میز چت روم های خود را داشته باشند یا از سایت گپ شخص ثالث برای کنفرانس مشتری استفاده کنند. اتاق های گفتگو به کاربران از هر مکانی اجازه می دهد تا در آن شرکت کنند ، و آنها را به یک راه حل ایده آل برای کنفرانس بین چندین نفر تبدیل می کند. تعامل در زمان واقعی نیازی به نشستن نزدیک به بلندگوی سیستم کنفرانس برای کاربران ندارد و باعث راحتی بیشتر آن می شود. بعلاوه ، چت مبتنی بر متن را می توان برای مراجعه در آینده بارگیری و ذخیره کرد. این برای مشاغل و مشتریان آنها هم راحت و هم ساده است.

پشتیبانی مشتری
اتاق گفتگوی زنده در وب سایت های تجاری به عنوان روشی برای ارائه پاسخ فوری به سوالات  مشتری در حال رایج شدن است. مشتریان اغلب ترجیح می دهند از چت استفاده کنند تا از پرداختن به منوهای آزار دهنده تلفن یا تأخیر طولانی در ارتباط با ایمیل جلوگیری کنند. مشاغل ، نمایندگان پشتیبانی مشتری را به ویژگی گپ زنده اختصاص می دهند تا مشتریان بتوانند در ساعات خاصی از کار با یک شخص واقعی سوال کنند و گپ بزنند. ارائه رضایت فوری باعث بهبود روابط مشتری می شود و به مشاغل کمک می کند تا بهتر نیازهای مشتریان خود را برآورده کنند.

آموزش از راه دور
گردآوری کارمندان برای آموزش معمولاً فرآیند دشواری برای مشاغل است. برای مشاغل حرفه ای یا متخصص ، آموزش نیز می تواند بسیار گران باشد. اتاق های گفتگو برای آموزش کارمندان هزینه کمتری و زمانبندی راحت تری دارند. مربیان همچنین می توانند از طریق گپ در نقاط مختلف در طول هفته در دسترس باشند تا کارکنان در زمان مناسب تری به آموزش دسترسی داشته باشند.

پشتیبانی از کارمندان
بسیاری از مشاغل از اتاق گفتگو برای پشتیبانی کارمندان در طول روز استفاده می کنند. به جای تماس یا مراجعه به دفتر شخص ، کارمندان می توانند وارد یک اتاق گفتگو شوند و درباره مشکلات رایانه ، قوانین ، زمان تعطیلات یا اعلامیه های شرکت سوال کنند. مشاغل می توانند اتاق گفتگو را برای بخشهای خاصی مانند IT یا HR اختصاص دهند. برای کارکنانی که غالباً به مسافرت می روند ، می توان از اتاق گفتگو برای ارائه راهنمایی در مورد مشتری ، یافتن مکان و چگونگی رسیدگی به مشکلات فنی در حالی که دور هستید استفاده کرد.

بهره وری بیشتر
وقتی کارمندان برای جلسات یا پشتیبانی مجبور به ترک میز کار خود نباشند ، مجبور نیستند برنامه ها را تعطیل کنند یا وقت خود را به پیاده روی یا مسافرت اختصاص دهند. در نتیجه ، آنها تمایل به بهره وری بیشتری دارند و می توانند بلافاصله هنگام طرح سوال پرونده ها را مطرح کنند. پس از پایان چت ، کارمند در حال حاضر پشت میز خود است و آماده ادامه کار در کارهای منظم خود است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.