صدف
صدف

صدف

مزایای کولر گازی جنرال

شما از افراد زیادی پرسیدید که چه کولر گازی با چه مارکی بخرید و به احتمال زیاد بسیاری از آن افراد به شما پیشنهاد خرید کولر گازی جنرال را دادند. درست است که کولر گازی جنرال سابقه خوبی در برندهای کولر گازی دارد، اما باید بررسی کنید که چرا کولر گازی جنرال؟ مزایای کولر گازی عمومی چیست؟ این به هیچ وجه تبلیغی نیست که ما قصد تبلیغ برند جنرال را داریم. من هم مثل شما یک خریدار ساده هستم که برای خرید کولر گازی محل کار و منزلم تحقیق و تجربه زیادی کسب کرده ام و قصد دارم این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهم.



وقتی تصمیم می‌گیرید ارزان باشید و پهنای باند کم را به خطر بیندازید، فقط خودتان را گول می‌زنید. این برندی است که موسیقی پیچیده آن در ژاپن تولید و در تایلند مونتاژ می شود.


قیمت کولر گازی جنرال نسبت به برندهای دیگر گرونتر است؟

قطعا با توجه به شرایط و نوسانات بازار، قیمت دقیق کولر گازی جنرال یا سایر برندهای کولر گازی را ندارید. اما اگر بخواهید قیمت این برند را با سایر برندها از نظر قیمت مقایسه کنید باید به شما بگویم که کولرهای گازی جنرال با ظرفیت های مختلف مثلاً 24000، 30000 یا ... قیمت کمی بالاتر از مدل های مشابه دارند. در برندهای دیگر هم دارد. شاید الان این سوال برای شما پیش بیاید که مثلاً: چرا برای خرید کولرگازی 24000 جنرال باید هزینه بیشتری پرداخت کنم؟ بهتر نیست مارک دیگری با قیمت کمتر بخریم؟ من شخصاً در واقع بررسی کردم و متوجه شدم که با اختلاف زیادی مصرف کولرهای عمومی کمتر است. با یک حساب و کتاب ساده و مقدار پولی که بابت برق مصرفی کولر می پردازم، متوجه شدم که اگر در زمان خرید بیشتر بپردازم، پس از مدت کوتاهی پول بیشتری در جیبم پس انداز خواهم کرد. بسیاری از ما این موضوع را جدی نمی گیریم و تعجب می کنیم که هزینه قبض برق چقدر بیشتر می شود. یک بار امتحان کردن رایگان است J البته نه. اما در تابستان، قبض پرداخت خود را با زمان های دیگر مقایسه کنید. و علاوه بر مصرف کولرهای عمومی برای تمام فصول برای شما مفید است.


حالا با تمام این بررسی ها، می خواهم تمام مزایای کولر گازی عمومی را به شما بگویم. در نهایت شما تصمیم می گیرید که کدام کولر گازی را با چه برندی بخرید. من فقط تجربیاتم را با شما در میان می گذارم و شما در مورد هر یک از این موارد تحقیق خواهید کرد.



قبل از اینکه برویم و با مزیت های کولر گازی جنرال آشنا شویم، بهتر است مزایا و معایب خرید و داشتن کولر گازی در محل کار یا منزل را بدانیم. شما هرگز نمی توانید یک کولر گازی را با یک فن مقایسه کنید، زیرا فن هوای گرم را سرو و تهویه نمی کند، فقط هوای موجود را جابجا می کند. در نتیجه راحتی و آسایشی که کولر برای شما فراهم می کند با یک پنکه قابل مقایسه نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.